Spring til indhold

Tidsregistreringssystem – Simpel men effektiv tidsregistrering

Et tidsregistreringssystem bør være simpelt, så det ikke opfattes som en byrde for ledere og medarbejdere. Vores løsning til simpel tidsregistrering giver virksomheder et effektivt værktøj, der kan anvendes både på computeren og mobilen. Vi har samtidig sørget for at tidsregistreringssystemet overholder de nyeste lovkrav i det nye EU direktiv.

Et tidsregistreringssystem tilpasset til jeres behov

Vi tilbyder en fleksibel løsning tilpasset til jeres specifikke behov, så I kan få mest muligt ud af vores avancerede tidsregistreringssystem. Uanset hvilken branche I opererer i, tilbyder vores tidsregistreringssystem den nødvendige alsidighed. Fra byggebranchen til sundhedssektoren og fra produktionsmiljøer til kontorlandskaber Med vores fleksible opsætning kan I forme tidsregistreringssystemet præcis efter jeres krav. Tilføj eller tilpas nye elementer, indstillinger, arbejdsflows og rapporter, så det passer perfekt til jeres behov, selv når jeres virksomhed vokser, og kravene ændrer sig. Dette sikrer, at I altid har den rette værktøjskasse til at håndtere jeres specifikke udfordringer.

Et fordelagtigt digital tidsregistreringssystem

Foruden at minimerer den betydelige administrative byrde, der følger med tidsregistrering, så er herunder listet yderligere fordele ved vores tidsregistreringssystem:

1. Simpel tidsregistrering

Vores løsning er enkel og letforståelig, samtidig at det sikrer pålidelig tidsregistrering. Med vores system bliver tidsregistrering en ubesværet proces, der frigør tid og ressourcer for din virksomhed. Simpel tidsregistrering betyder ikke kompromis med effektiviteten. Vores system kan automatiserer tidsregistreringsprocessen, som derved reducerer fejl og frigør tid, som ellers ville være brugt på manuelle opgaver.

2. Tidsregistrering med en mobil app

Vores system tilbyder mobil tilgængelighed, så jeres medarbejdere kan registrere deres arbejdstid, uanset hvor de befinder sig. Også på mobilen. Dette er ideelt for virksomheder med medarbejdere på farten eller i hjemmearbejde. 

3. Tidsbesparende tidsregistrering

Automatiserede processer i digitale tidsregistreringssystemer sparer tid i forhold til manuelle metoder. Medarbejdere behøver ikke bruge unødig tid på papirarbejde eller manuel indtastning af timer. Slip for jeres nuværende Excel-ark til tidsregistrering, hvor arbejdet er manuelt og risikoen for tastefejl er større. Vores automatiserede løsning giver muligheden for at registrere dine timer med få klik uden bekymringer om unødvendigt tidsforbrug eller fejl.

4. Overholder de nyeste lovkrav

Vores tidsregistreringssystem effektiviserer ikke kun din arbejdsdag, men sikrer også overholdelse af de nyeste lovkrav inden for arbejdstidsregistrering. Vi forstår vigtigheden af at holde trit med lovgivningen og tilbyder en pålidelig løsning, der gør det nemt for din virksomhed at opfylde alle krav og forpligtelser.

Tidsregistrering, der lever op til de seneste lovkrav

Når vi nævner at vores timeregistreringssystem lever op til de seneste lov, skyldes det nylige vedtaget et nyt lovkrav vedrørende registrering af arbejdstid. Kort fortalt indebærer lovkravet, at alle arbejdsgivere skal sikre, at deres ansatte udfører arbejdstidsregistrering fra den 1. Juli 2024. Lovkravet kræver implementering af et tidsregistreringssystem, der opfylder følgende kriterier:

  • Tidsregistreringssystemet skal være objektivt, pålideligt og tilgængeligt.
  • Det skal registrere den enkelte medarbejders daglige arbejdstid
  • Dine ansatte skal kunne tilgå timeregistreringssystemet
  • Data skal gemmes forsvarligt i 5 år efter hver referenceperiode
     

Hvorfor skal tidsregistrering foregå på denne måde?

I dag findes 11-timers reglen og 48-timers reglen. Førstnævnte, 11-timers reglen, sikrer, at ansatte skal have 11 timers samlet hvile inden for 24-timers periode. 48-timers reglen beskytter den ansatte mod at arbejde mere end 48 timer om ugen. Begge disse regler er indført af EU, og det nye EU direktiv har til formål at sikre, at virksomheder overholder reglerne. Dette gøres ved at indføre et lovkravet om tidsregistrering i et tidregistreringssystem. 

Tidsregistrering i jeres nuværende Microsoft 365 miljø

Hos Upshare udvikler vi jeres tidsregistreringssystem i jeres nuværende Microsoft 365-miljø. Det betyder, at jeres nye tidsregistreringssystem ikke kræver køb af nye licenser og kan integreres med nuværende systemer. Med Microsoft Power Apps udvikler vi it-løsningen som en applikation, der både kan anvendes på computer, tablet og mobil.

Microsoft 365 er en fleksibel platform, og med vores ekspertise og jeres input, kan vi tilpasse løsningen, så den passer til jeres behov. Vi sikrer, at den er intuitiv og nem at bruge, uanset om I arbejder på en byggeplads eller på kontoret. Vores tidsregistreringssystem er derfor ikke en løsning, hvor I skal tilpasse jer systemet, men vi sørger for det tilpasses til jer.
Samtidig behøver i ikke bekymre jer om, hvordan I skal overholde det nye lovkrav. Vi sørger for, at I blot kan fokusere på at bruge jeres nye tidsregistreringssystem, mens vi sikrer overholdelse af gældende regler.

Start en dialog med os i dag, hvor vi sammen ser på hvordan et tidsregistreringssystem kan hjælpe jer til en mere simpel arbejdsdag.


Kontakt os via vores kontakt formular her på siden eller direkte på telefon nummer +45 53 89 72 36

Nysgerrig?

Så lad os tage en snak

x