• Velkommen til Upshare et Microsoft 365 specialist hus
  • (+45) 42 40 72 36
  • kontakt@upshare.dk

SharePoint projektportal

Ved at implementere projektportalen som en del af jeres SharePoint intranetløsning på Office 365, får I mulighed for at samle informationer og håndtere projekter ét sted på en nem og brugervenlig platform

Skab overblik over virksomhedens projekter

Med projektportal fra Upshare får du det mest optimale ud af samarbejdsværktøjerne i Microsoft 365. Via skræddersyede dashboards opnås der overblik over udvalgte informationer fra projektporteføljen, hvorved eksempelvis budget, status og fremdrift kan fremhæves for projekterne.

Med Team Sites og Teams fra Microsoft skabes der automatisk foruddefinerede samarbejdesområder for hvert projekt, hvor projektets medlemmer kan samarbejde online i hele verden, og det gør det let at invitere eksterne partnere ind i jeres miljø på jeres præmisser.

Det hele er baseret på standard værktøjerne fra Office 365 så ingen dyr specialudvikling, og skulle behovet opstå for dette ser vi på hvad der er den bedste løsning for netop jer, derved sikrer vi os mest mulig afkast af jeres investering og fremtidssikring.

img
img

Brugervenlig platform

Med en SharePoint projektportal får I overblik over alle Jeres projekter, det bidrager til en mere effektiv arbejdsgang. I sidste ende hjælper det Jeres virksomhed med at få succes med jeres projekter.

Ved at integrere projektportalen på SharePoint online, Microsoft Teams og Office 365, bliver det meget nemt og brugervenligt at anvende projektportalen. Brugergrænsefladen er meget intuitiv, og kræver stort set ingen IT-erfaring.

Det er muligt at tilpasse projektportalen til jeres virksomhed igennem SharePoint online. I slipper for at skulle tilpasse jeres virksomhed til projektportalen, som man ofte ser ved andre online alternativer.

Fælles struktur på projektrelateret indhold

Med skabeloner for Jeres projekter sikres en ensartet struktur og i kan have lige så mange projekt skabeloner som i har behov for.

Alle dokumenter, opgaver, noter m.v. kan opbevares og adgangen til informationerne styres via rettigheder. Alt informationen og data er selvfølglig søgbar igennem den integrerede søgefunktion i Office 365 / SharePoint online.

Via en tæt integration til Microsoft Teams sikres den bedst mulige platform for den løbende kommunikation omkring projekterne, hvad enten dette sker fra mobil, tablet eller PC og let på tværs af lokationer, lande eller bare afdelinger.